Tarieven

Je speelt met je klas een Plaza van maximaal 26 rondes. Om te spelen heb je per leerling één credit nodig voor een hele Plaza. De prijs per credit bedraagt per 1 januari 2023 € 7,50 (ex. BTW). Maak je niet alles op? De credits zijn ook volgend schooljaar nog geldig.

Je bepaalt zelf hoe snel jullie spelen. Je kunt meerdere rondes op één dag spelen of bijvoorbeeld één ronde per week. De meeste docenten spelen 18 rondes (1 á 2 rondes per week).

De credits kunnen eenvoudig online worden besteld. Bij bestelling worden de credits meteen op je account gezet zodat jullie gelijk kunnen spelen. Je ontvangt een automatische factuur via de mail. Deze kun je doorsturen naar jullie crediteurenadministratie ter betaling.

Tip: Neem de kosten voor Plaza Challenge op in de boekenlijst!