Spelend leren

Digitaal lesmateriaal

Duizenden leerlingen spelen jaarlijks Plaza Challenge School in Nederland en België. Schrijf je ook in en speel twee gratis rondes.

Let op: alleen voor docenten!

Direct inloggen

Contact gegevens

Plaza Challenge School
Bellen/whatsapp: 06-21264981
info@plazachallengeschool.nl

Geplaatst op: 24-2-2017

Goed voorbereid naar de universiteit met Econasium Plaza.

Het Econasium biedt getalenteerde leerlingen in de bovenbouw van het VWO een programma aan dat hen:

• een extra uitdaging biedt
  • onderzoeksvaardigheden bijbrengt die van belang zijn voor veel universitaire studies
  • motiveert voor een vervolgstudie (m.n. in een economische richting) op een universiteit
  • en daardoor hun kans van slagen in het wetenschappelijk onderwijs vergroot.

De leerlingen leren onderzoek te doen en passen dat toe in hun profielwerkstuk, waarbij ze ondersteund worden door wetenschappers van Tilburg University.

Voor het Econasium hebben we een aparte versie gemaakt: Econasium Plaza. De spelonderdelen zijn meer aangepast aan de eisen die gesteld worden bij een economische opleiding.

Meer willen weten over het Econasium? Bekijk dan het filmpje hieronder!